Ηλειακά Νέα - Νέα & Ειδήσεις από την Ηλεία,Πύργος,Ήλιδα,Ζαχάρω,Ολυμπία.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική 6 Tips για να Κοιμάστε Καλύτερα το Βράδυ
6 Tips για να Κοιμάστε Καλύτερα το Βράδυ

6 Tips για να Κοιμάστε Καλύτερα το Βράδυ


Έχετε πρόβλημα με τον ύπνο σας; Στριφογυρίζετε αρκετή ώρα μέχρι να κοιμηθείτε; Ο καλός ύπνος επηρεάζει άμεσα την ψυχική και σωματική μας υγεία. Μας βοηθά να ελέγξουμε το μεταβολισμό και το βάρος μας, τη σταθερή διάθεσή μας, βοηθά στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα, αυξάνει τη διατήρηση της γνώσης και βοηθά στη μακρόχρονη και βραχύχρονη μνήμη. Ο ύπνος είναι επίσης απαραίτητος για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Ένας καλός 8ωρος ύπνος μας κάνει πιο δυνατούς και επηρεάζει την ενέργεια της ημέρας μας, την παραγωγικότητα και τη συναισθηματική ισορροπία. Είναι τόσο σημαντικός όσο το να ακολουθούμε υγιεινή διατροφή και άσκηση.

Οι άνθρωποι πλέον, κοιμούνται λιγότερο από ότι στο παρελθόν καθώς επίσης και η ποιότητα του ύπνου τους έχει αλλάξει, κυρίως προς το χειρότερο. Το να κοιμάστε καλά το βράδυ μπορεί να σας φαίνεται σαν ένας άπιαστος στόχος όταν παραμένετε ξύπνιοι μέχρι το ξημέρωμα, αλλά πρέπει να γνωρίζετε πως έχετε πολύ μεγαλύτερο έλεγχο στην ποιότητα του ύπνου σας από ότι πιστεύετε.

Είναι καλό να κοιμάστε 6 έως 8 ώρες κάθε βράδυ, ενώ οι σημαντικές ώρες ύπνου είναι πριν από τα μεσάνυχτα, καθως είναι  πολύτιμες για το σώμα σε σχέση με αυτές μεταξύ των μεσάνυχτων και της αυγής. Η πλειοψηφία των ανθρώπων δεν απολαμβάνει τον ύπνο τους όπως θα έπρεπε! Εάν είστε κι εσείς από αυτούς που δεν ξεκουράζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, τότε μάλλον θα πρέπει να διαβάσετε τις παρακάτω 6 εξαιρετικά χρήσιμα tips.

Πατήστε Επόμενη για να διαβάσετε το πρώτο tip.

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: