Ηλειακά Νέα - Νέα & Ειδήσεις από την Ηλεία,Πύργος,Ήλιδα,Ζαχάρω,Ολυμπία.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα
Η VW θα τα... σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της - Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto - Moto news,auto,moto,νέα

Η VW θα τα… σπάσει με την αυτονομία στα ηλεκτρικά της – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα


Το 2015 η VW ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στην πλατφόρμα MEB και από τότε την εξελίσσει συνεχώς.

Το επόμενο βήμα της γερμανικής εταιρείας είναι να ανεβάσει τους αριθμούς σε αυτονομία ακόμη περισσότερο.

Συγκεκριμένα ο στόχος για τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB είναι σύντομα να αγγίζουν τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας. Βέβαια αυτά μεταφράζονται σε περίπου 600 χιλιόμετρα πρακτικά με φυσιολογική χρήση, ωστόσο και πάλι αυτός ο αριθμός είναι αρκετά ικανοποιητικός για τις ανάγκες ενός μέσου οδηγού.

Θυμίζουμε ότι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που είδαμε με την πλατφόρμα MEB ήταν το ID.3, για να ακολουθήσουν τα ID.4, ID.5 ID.5 GTX και ID.Buzz, ενώ φυσικά ο όμιλος VW προχώρησε αντίστοιχα και σε EV’s των Audi, Skoda, Seat και CUPRA.

Αργότερα αναμένεται να ακολουθήσουν τα ID.Life και Aero Β, τα οποία εξαρχής από το 2025 θα φέρουν την αυξημένη αυτονομία, ενώ στα υπάρχοντα μοντέλα αυτό θα συμβεί κατά το επόμενο τους facelift.

Εκτός από μεγαλύτερη μπαταρία (ο πιο εφικτός τρόπος για να πετύχουν οι Γερμανοί τα 700 χιλιόμετρα αυτονομίας), αναμένεται να έχουμε και ταχύτερη DC φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τη νέα πλατφόρμα, με την ταχύτητα να αυξάνεται ακόμη και στα 200 kW, εκεί που σήμερα στην καλύτερη περίπτωση της συγκεκριμένης πλατφόρμας έχουμε 125 kW.

Τέλος η γερμανική εταιρεία στη γενικότερη εξέλιξη της πλατφόρμας MEB θα επιχειρήσει να βελτιώσει και τις επιδόσεις -τουλάχιστον όσον αφορά τα τετρακίνητα μοντέλα- με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται ενδεικτικά σε λιγότερα από 5,5 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του ID.4 GTX των 300 ίππων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volkswagen ID.4 GTX: Το σπορ ηλεκτρικό SUV στην Ελλάδα (+τιμή)
Πρώτη δοκιμή: Volkswagen ID.4 204 PS
Δοκιμή: Νέο VW Polo 1.0 TSI 95 PS

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Κοινοποιήστε το:

Διαβάστε Επίσης

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: