Ηλειακά Νέα - Νέα & Ειδήσεις από την Ηλεία,Πύργος,Ήλιδα,Ζαχάρω,Ολυμπία.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Jensen FF: Το Audi Quattro του έκλεψε τη δόξα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα
Jensen FF: Το Audi Quattro του έκλεψε τη δόξα - Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto - Moto news,auto,moto,νέα

Jensen FF: Το Audi Quattro του έκλεψε τη δόξα – Auto-moto-Νέα για Auto-moto,αθλητικά,Νέα και ειδήσεις live,news,Ειδήσεις νέα για το αυτοκίνητο και τις μηχανές. Εξελίξεις για βενζίνη,diesel,υβριδικά,Formula1,Αυτοκίνητο,Auto – Moto news,auto,moto,νέα


Όσοι νόμιζαν την Audi με το Quattro της πρωτοπόρo στην τεχνολογία της τετρακίνησης, πρέπει να το ξανασκεφτούν και η Jensen έχει τις λεπτομέρειες.

Η Audi μέσα στη δεκαετία του ‘80 εξέλιξε το Quattro και θεωρήθηκε πρωτοπόρος για το λόγο αυτό, αν και η Jensen με το FF είχε προχωρήσει σε αντίστοιχη πρόταση από το 1966.

Οι δημοπρασίες της Silverstone Auctions, δεν είναι μόνο ότι συχνά- πυκνά μας φέρνουν μπροστά σε ιστορικά κομμάτια της αυτοκίνησης ή αξιοθαύμαστα μοντέλα κάθε ηλικίας. Ένα ακόμα καλό που μας κάνουν είναι πως μαθαίνουμε πράγματα και σε πολλές περιπτώσεις, «αποκαθίσταται η αλήθεια», βοηθώντας μας να αποδίδουμε τις δέουσες τιμές σε εταιρείες που πρωτοπόρησαν με την τεχνολογία που εφάρμοζαν.

 

Μια τέτοια περίπτωση ήταν και αυτή της Jensen η οποία με το FF του 1966 παρουσίασε τόσο την τετρακίνηση, όσο και την τεχνολογία αντιμπλοκαρίσματος των τροχών στο φρενάρισμα– άλλη μια πρωτιά, που θεωρητικά την έχει η Mercedes αλλά όπως φαίνεται ανήκει στη Jensen. Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι το Jensen Interceptor FF του 1966, με τα δύο «F» να παραπέμπουν στο «Ferguson Formula». Η Ferguson Research είναι η εταιρεία στην οποία «χρωστάμε» μεγάλο μέρος της τεχνολογίας που αφορά στην τετρακίνηση των αυτοκινήτων.

Αν δεν έχετε ακούσει για το FF αλλά νομίζετε ότι αυτό το μεγάλο GT φαίνεται οικείο, είναι γιατί μοιάζει πάρα πολύ με το συγκριτικά πιο διάσημο, Interceptor της Jensen. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται πάρα πολλά στοιχεία, μεταξύ των οποίων είναι και ο κινητήρας V8 της Chrysler, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το 1966, τόσο το Interceptor όσο και το FF, κόστιζαν περισσότερο από μια Aston Martin DB6.

Το μεταξόνιο του FF είναι μακρύτερο για να «χωρέσει» το hardware της τετρακίνησης που έστελνε το 37 τοις εκατό της ροπής του V8 στους τροχούς του μπροστινού άξονα. Το συγκεκριμένο που έχουμε στις φωτογραφίες, είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση σε εξαιρετική όπως φαίνεται κατάσταση. Θα δημοπρατηθεί το Νοέμβριο από τη Silverstone Auctions, είναι του 1971 (τελευταία χρονιά παραγωγής του μοντέλου) και η τελευταία εκτενής εργασία αποκατάστασης είχε γίνει το 2004. Η εκτιμώμενη τιμή που θα φτάσει το συγκεκριμένο Jensen FF, είναι τα 155.000 ευρώ και θα περιμένουμε να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

NewsAuto.gr

Κοινοποιήστε το:

Διαβάστε Επίσης

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: