Νέα της Ηλείας,Ειδήσεις Ενημέρωση,Πύργος,Αμαλιάδα,Ζαχάρω,Ολυμπία,iliakanea
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Τεχνολογία διπλού κινητήρα με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών – News.gr
Τεχνολογία διπλού κινητήρα με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών – News.gr

Τεχνολογία διπλού κινητήρα με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών – News.gr



Η τεχνολογία e-4ORCE παρέχει στιγμιαία ροπή στρέψης και στους τέσσερις τροχούς

Η Nissan εφαρμόζει στα ηλεκτρικά της μοντέλα την νέα τεχνολογία διπλού κινητήρα με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, η οποία ονομάζεται e-4ORCE. Η τεχνολογία παρέχει στιγμιαία ροπή στρέψης και στους τέσσερις τροχούς, προσφέροντας ισορροπημένη, προβλέψιμη ισχύ και «ζυγισμένο» χειρισμό, αντίστοιχο  με πολλά σπορ πολυτελή αυτοκίνητα.

Το «e» αντιπροσωπεύει τις τεχνολογίες της μάρκας που ενεργοποιούνται από ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα. Η ονομασία «4ORCE», συμβολίζει τη φυσική δύναμη και ενέργεια (από την λέξη Force) με το “4” να συμβολίζει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

«Η τεχνολογία διπλού μοτέρ με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών e-4ORCE,  προσφέρει ακριβή χειρισμό και σταθερότητα, γεγονός που δίνει στους οδηγούς μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και  περισσότερο ενθουσιασμό από ποτέ», δήλωσε στέλεχος της μάρκας. «Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει εξαιρετικές επιδόσεις σε οδήγηση με στροφές, αντίστοιχη πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες και άνετη κύλιση για όλους τους επιβάτες».

Η τεχνολογία γεννήθηκε από τα διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάπτυξη του συστήματος κατανομής της ροπής Attesa E-TS του GT-R και του ευφυούς συστήματος 4X4 του Patrol. Οι μηχανικοί ανέπτυξαν την τεχνολογία e-4ORCE, ειδικά για τη διαχείριση της απόδοσης ισχύος και πέδησης των ηλεκτρικών οχημάτων, προκειμένου να είναι ομαλή και σταθερή.

Το «βήμα» και η «βύθιση» του οχήματος, που φέρει την τεχνολογία e-4ORCE ελαχιστοποιούνται με την προσθήκη ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από τον πίσω κινητήρα, εκτός του συνηθισμένου αντίστοιχου τρόπου με τον εμπρόσθιο κινητήρα. Για παράδειγμα, κατά την επιβράδυνση στους δρόμους της πόλης  αυτό βοηθά τους επιβάτες να μην κλυδωνίζονται. Έτσι μειώνονται οι πιθανότητες για ναυτία και σχετική δυσφορία. Ομοίως, σε δύσβατους, ανώμαλους δρόμους και όταν το όχημα επιταχύνει, ο έλεγχος του κινητήρα βελτιστοποιείται για να διατηρεί την μέγιστη δυνατή άνεση στην κύλιση,  ελαχιστοποιώντας την ακανόνιστη κίνηση.

Το e-4ORCE αυξάνει την εμπιστοσύνη του οδηγού με την πιστή ανίχνευση της επιθυμητής πορείας  του, χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. Με την αυτοπεποίθηση να χειρίζεται μια τέτοια ποικιλία οδηγικών συνθηκών, ακόμη και για τον αρχάριο οδηγό σε  ολισθηρές επιφάνειες, η οδήγηση γίνεται πιο ευχάριστη.

Η Nissan παρουσιάζει στο περίπτερό της στην έκθεση τεχνολογίας CES 2020,  το μηδενικών εκπομπών πρωτότυπο Ariya,  το οποίο διαθέτει e-4ORCE, αλλά και ένα αυτοκίνητο για δοκιμή με την τεχνολογία διπλού μοτέρ με το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών, κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Νίκος Τσάδαρης

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: