Ηλειακά Νέα - Νέα & Ειδήσεις από την Ηλεία,Πύργος,Ήλιδα,Ζαχάρω,Ολυμπία.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ:
Αρχική Το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές!
«Λαβράκια» φοροδιαφυγής από πωλήσεις μέσω διαδικτύου έβγαλε η ΑΑΔΕ – News.gr

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές!

Πολλά παράπονα ακούγονται από τους Έλληνες καταναλωτές για τις υπηρεσίες που παρέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ιδίως στις αγορές ηλεκτρονικών συσκευών.

Διαβάστε τι ανακάλυψε σχετική έρευνα της Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή σε ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών.

Καμία ή ελάχιστη ενημέρωση παρέχουν πάνω από επτά στα δέκα ηλεκτρονικά καταστήματα στους καταναλωτές σχετικά με τα δικαιώματα που αυτοί έχουν. Αυτό προέκυψε από τον δειγματοληπτικό έλεγχο που πραγματοποίησε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή σε ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών συσκευών κατά το χρονικό διάστημα από 26/8/2020 έως και 31/8/2020 και επαναλήφθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου 2020  .

Συγκεκριμένα προέκυψαν τα εξής:

• Το 43% των ιστοσελίδων δεν ενημερώνει τους καταναλωτές σχετικά με το πώς μπορούν να υπαναχωρήσουν από μια σύμβαση, ειδικά στην περίπτωση που έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους.

• Το 75% των ιστοσελίδων δεν παρέχει σαφή πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξει τη συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά.

• Το 72% των ιστοσελίδων δεν παρέχει καμία πληροφόρηση στον καταναλωτή για τα δικαιώματά του όσον αφορά την παράδοση αγαθών σε περίπτωση καθυστέρησης από τον προμηθευτή.

• Το 28% παρέχει ελλιπή πληροφόρηση στον καταναλωτή για την περίπτωση μη παράδοσης προϊόντος εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας.

Επόμενα βήματα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή είναι να ενημερώσει για τα αποτελέσματα των ελέγχων τους συνδέσμους ηλεκτρονικών καταστημάτων προκειμένου οι τελευταίοι να απευθύνουν με τη σειρά τους συστάσεις στα μέλη τους και στη συνέχεια οι προμηθευτές θα κληθούν να διορθώσουν τις ιστοσελίδες τους. Επισημαίνει, τέλος, ότι θα συνεχίσει τους δειγματοληπτικούς ελέγχους σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

πηγή kathimerini.gr

Σχολιασμός

Κοινοποιήστε το: